27 Nisan 2010 Salı

ceren de bir yaşına bastı







bebişlerin araları yakın olunca birer birer yaşlarını dolduruyorlar, arkadaşımın kızları var pek bi tatar :):) zeynepcik benim kızım irem ile akran, ceren ise kaan ile araları 15 gün. cerenin doğumuna yaptığım kurabiyeler bunlar.
tarifine gelince http://eyas-cookies.blogspot.com/ sitesinden aldım, denedim ve tam bir süslenesi kurabiyeler ortaya çıktı. tadıda güzel .kocacım bana mutfak terazisi aldığından beri artık ölçülü tarifleri kolayca yapabiliyorum, çok düşüncelisin hayatım.
  • 220 gr tereyağ
  • 110 gr pudra şekeri
  • 1 yumurta
  • 3 / 4 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 / 4 çay kaşığı tuz
  • 1 çorba kaşığı süt ( ben yaklaşık 3 kaşık kullandım ) çünkü elimden döküldü,sırf tarifi farklılaştırmak için yapılmış değil yani.
  • 1 paket vanilya
  • 400 gr un
  • 3 kaşık kakao
tüm malzemeleri karıştırıp, kıvamlı bir hamur yaptım, üzerine isim basacağım için biraz dolapta beklettim daha kolay açıldı. önceden ısıtılmış fırında 180 derecede 10-15 dakikada pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder