10 Mayıs 2010 Pazartesi

çilekli pasta 1



o eller her yere girmese olmaz , BEN DE YAPICAM ANNNEEEE diye koşarak eline bıçağını aldığı gibi yanımdaydı. iyi ki varlar. sonunda bu pasta ortaya çıktı. doğum gününde burda olmayan arkadaşları için yaptık, kutlaya kutlaya bitiremedik.

bunlarda pastanın süsleri oldu, bizim kızın kedi merakı heryerde devam ediyor.

tarladan pastaya dönüşüm miğdelere şenlik

üçe ayrıdığım kekin her katına ikiye böldüğüm çilekleri dizdim ardından dr oetker vanilyalı kremadan bolca sürdüm.
aşağıdaki pandispanya tarifinden 18cmlik yuvarlak ve 10cm*20 cm dikdörtgen 2 adet kek pişirdim.

  • 6 yumurta
  • 200 gr şeker
  • 100 ml süt
  • 200 gr un
  • 10 gr kabartma tozu
  • 1 paket vanilya

yumurta akları ve sarılarını ayırıp şekerin yarısını birine yarısını aklarına karıştırıp ayrı ayrı çırptım sarılarına süt ve elenmiş un vanilya kabartma tozunu karıştırıp , aklarını söndürmeden ilave edip iki kalıpta önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişirdim.
dış kaplaması için birebir ölçü krema ve labne peynir ( philadelfhia ) kullandım .malzemeleri çırpıp saptula ile sürdüm. buz dolabında bekletilirse daha iyi kaplanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder