5 Mart 2015 Perşembe

ne zaman sekiz oldun?


1,2,3,4,5,6,7,8 ne çabuk . kreşe başladı, birinci sınıf oldu sonra ikiye geçti ve 8 oldu. 
Parkta dakikalarca salıncak sallamak yok artık. 
''Bu elbise  güzelmiş alayımda giyinir nasıl olsa '' hiç yok. 
''Tamam akşam sizdeyiz o zaman görüşürüz'' geride kaldı. Bunların yerine;

-Bisiklet binicem bugün görüşürüz Anne,
-Ben yeşil giymem ,
-Oynayacak arkadaşım yok ben gelmem, 

Olsun her halleri görülmeye değer, kıymetlilerimiz CANLARIMIZ .......................
İyiki bizim hediyemiz oldun tatlı KIZIM 




Sürekli doğumgünü planlayan kızım büüüyüüük bir parti hazırlıkları yapa dursun, ille doğduğu günde kutlama istedi. Çabucak bir kek yapıp, hızlıca basit bir süsleme ile kapladım, renkler bana yardım etti ve ortaya onun hoşuna giden bu pasta çıktı. 








ne güzel çocuk olmak, her şey ile mutlu olabiliyorlar, bazen bir pasta bazen  tül parçası ve biraz ışıltı yetiyor. onların yüzündeki tebessümün sebebi olmanın tadına doyulmaz. Sürprizin şaşkınlığı ile sevinç çığlıkları ve sarılmalarından daha güzel mutluluk yok benim için. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder