28 Nisan 2011 Perşembe

biricik Efsunumuz / pasta maceramın başlangıcı

iyiki doğdun Efsuncuğum,
seni uzaklardan kocaman kucaklıyoruz,


kalbindeki saflık ve yardımseverliği kaybetmedin, hayata dört elle sarıldın, umut ettin, umut dağıttın ve her zaman yanımızda oldun. sıcacık sesin ve gülümseyen yüzün ile seni seviyoruz Tontiki. tontikiyi yazmadan duramadım , gözyaşlarımı ancak o durdurdu.


süslediğim İLK PASTA idi. yıl 2008 Nisan, yer Eskişehir. plastik çiçek kalıpları ile kesilen şekiller şeker hamurundan yoksundu, ama yiyenler canlarım olunca hiçbir kusuru görmediler, söylemediler. pasta yanlış hatırlamıyor isem 3 katlıydı. marshmallow hamuru ile kaplamıştım, ilk denemem olmasına rağmen iyi sonuç almıştım. marshmallow hamurunu çabuk sertleşmesine rağmen hızlı ve gayet ince açabilmiştim. nasıl olacak, yetişecek mi diye epey karın ağrısı çekmiştim ama pasta sahibi gibi zahmetsiz ve kibar olmuştu.


nice doğum günlerinde birlikte olmak dileği ile...




doğum gününden fotoğraf istiyorum kızlar, sayfaya hemen ilave edeyim.

1 yorum:

  1. Ebru pasta çok güzel olmuş.Bende marshmallowdan şeker hamurunu daha çok seviyorum.
    Efsun'un doğum günü kutlu olsun.Bir an tanıdığım ve sevdiğim bir arkadaşım var o da benim gibi boğa burcudur adı Efsun acaba o mu dedim..
    her neyse tüm Efsun'ların doğum günü kutlu olsun..
    Kumaş için Ikea'ya kadar gitmişsin canım çok teşekkür ederim.Ben sordurdum maalesef İStanbul'da kalmamış Sadece İzmir'de çok az kalmış sağ olsun canım dostum benim için alıp yolladı kısmetse yakında gelir kumaşım. Düşünmen alman kadar makbule geçti, inan çok mutlu ettin beni
    sevgiyle öpüyorum

    Zehra

    YanıtlaSil