11 Haziran 2010 Cuma

cici bebe ve şanti


bu kadar kolay olupta bu kadar lezzetli tarif az olur. tabi cicbebeyi çok seviyorsanız bu dediğim geçerli. unutmadan eti eti eti başka marka aynı lezzeti vermiyor. arkadaşım selnur ben daha eşimle çıkarken yapmıştı bu tatlıyı bende o günden beri mudavimiyim. tatlı yada soğukluk ne derseniz olur.
  • 400 gr cicibebe
  • 1 paket krem şanti
  • 1 bardak süt
  • sülemek için şekerleme
krem şanti 1 bardak süt ile çırpıp içine cicbebeleri kırmadan koyuyorum üzerlerine biraz ıslatmak için 5-6 kaşık süt serpiyorum ve iyice harmanlıyorum, istediğim bir kalıbı streçleyip karışımı döküp hafif bastırıyorum. bir gece bekledikten sonra servise hazır. dediğim gibi çok kolay ama tadı harika. süt içemeyen ve bu yüzden beyaz pastaları yemeyen kızım bile buna bayılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder