21 Ağustos 2011 Pazar

ara bitti

yazmaya ara verince tekrar başlamak zor oldu benim için. tatlı kuzucuğumuz temmuz başı Atina dönüşü hastalandı ve buradaki doktorlar belirsiz bir süre için hastaneye yatırmamız gerektiğini söyleyince akşamına arabamıza binip soluğu memleketimizde aldık. çok şükür 10 gün Edirnede Tıp Fakültesinde tedavi gördükten sonra evimize dönebildik. moral deposuna devam eden abim ve kuzu Sena da bize katılınca İremimin nekahat dönemi eğlenceli geçti. sonrasında gelinimiz ve en küçük Karahan olan İdil katıldı bize. arkasından büyük ablamlar yetişti derken 20 günümüz dolu dolu geçti. aslında annemin tabiri ile bir gün ayağımızı uzatıp oturmadık. ancak bir eksikte olsak uzun zaman sonra 3 kardeş bir araya gelmek benim için çok anlamlı oldu. gezdirelim, yedirelim, ağırlayalım derken günler uçup gitti.




derken memlekete dönen ve yeni gelen arkadaşlarımızın taşınma heyecanı içinde bulduk kendimizi. fotoğraf makinamı yenileyeyim, yok yeni bir tarif yapayım, yok buna zaman olmuyor bahanelerini bir kenara bırakıp bir yayın yapayım dedim. işte bir kaç kare.





kek kalıpsız olur mu? arkadaşımın İtalyadan hediye getirdiği Silikomart marka Katedral kek kalınıbı denemek için sabırsızlanıyordum. sonuç kalıbın kendisi kadar başarılı oldu. arkadaşıma tekrar teşekkür ederim. istediği yemek takımınada bir an önce kavuşmasını diliyorum.







*kakaolu kek

*zengin kremsi çikolata şekerlemesi

*mochalı çokokrem


mmmm epeydir rafta duran Betty Crocker marka Rich & Creamy Icing kullanılmayı bekliyordu ki, arasına mochalı çokokrem ile karıştırdığım kremayı sürüp üzerini onunla kapladım. iki kat çikolata keyfi , kahve tadı ile perçinlendi.









sıcaklarda şeker hamuru ile çalışmak bir hayli zor olsada hamile figürünü çıkarmak çok keyifli idi. bir kerede düzgün kesip çıkarabilmiş olmakta beni mutlu etti. çekim işini son dakikaya bırakınca pastanın detaylı fotoğrafları çekemedik, aslında yeşil üzerine mor anne modeliydi, içi pembe kek ve dolgusu çikolatalı pastacı kreması idi.

hayırlısı ile bebeğin dünyaya gelip ailesinin mutluluğunu arttırmasını canı gönülden diliyorum. darısı tüm bebek bekleyenlere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder