10 Haziran 2011 Cuma

kabak dolgulu makarna

yine makarna çünkü aklıma geldikçe yapasım geliyor. patlıcanlı makarnadan ilham alarak kabaklı iç hazırlayıp çiçek makarnaların içini doldurdum. kabakları küçük küpler halinde doğrayıp hafif kızarttım, fazla yağını peçete ile alıp makarnaların içini doldurdum. daha sonra makarnaları tel buhar aparatımın üzerine ağızları yukarı gelecek şekilde dizdim. tencereye buhar aparatını yerleştirdim, makarnaların yarısına su gelecek kadar kaynamış su ilave edip makarnaları haşladım. makarnaların üzerine domates sos pişirdim. sarımsaklı yoğurt ile servis yaptım. kabağı bilirsiniz baskın bir lezzet vermedi. yada patlıcanlı makarna kadar lezzetli değildi diyebilirim. patlıcanlı tarifteki kıymalı sosu yabana atmamak gerek. çünkü tadı perçinleyen tamamlayıcı unsur idi. ben makarnanın her haline varım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder